Bellaaa -

The time of my life. + Killtips?

Jag är hemma nu, S och jag har haft ett samtal igen! Han saktade in och sedan gick bredvid mig och så började vi prata. ( No big deal? Jooooohoooo för mig är det de ) :))))
The time of my life kallar jag det. Framsteg, snart i mål.
För er som tycker det här är totalt ointressant så är S en pojke jag tycker om, men jag vet inte vad jag ska säga/göra då jag väl träffar honom - allting står still liksom. Så jag behöver lite hjälp här .. 

Hur ska jag göra?
Han är blyg (det vet jag,och de är jag med) men då vi möter på varandra så pratar han ju smått med mig. Men hur ska jag göra för att inte värka för desperat efter honom, men samtidigt gå framåt i våran relation? :)

Kommentarer
Postat av: Powerofme - A new side of me ♥

fråga och no ska umgås någon dag.

gå och bowla, gå på en promenad tex runt strömmen, se på film!

lite förslag.



Sen när det börjar blir vår och sommar, kan ni spela minigolf, ni kan åka till stranden.



Puss&Kram<33

2010-03-14 @ 17:07:43
URL: http://powerofme.blogg.se/
Postat av: E L I N

sv; ska byta p-piller, mitt humör är inte det bästa. höhöh (;

2010-03-14 @ 20:00:39
URL: http://ejliien.blogg.se/
Postat av: Powerofme - A new side of me ♥

då får du säga att ni ska träffas, han får måste släppa på sina hämningar, kan inte gå och vara blyg hela sitt liv.

jag var skit blyg förr, när jag träffas marcus första gången, men det är alla första gången man träffar varandra. ni har endå sätts och pratat!

fråga honom varför det aldrig händer!

puss&kram <333

2010-03-14 @ 21:36:47
URL: http://powerofme.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Here to stay?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback