Bellaaa -

Pictures of you ..

Hej igen, nu är jag hemma efter att ha varit med mamma på hennes jobb. Jag behövde en plugg kompis eftersom jag är sjuk. Senare på dagen begav vi oss ner till handbolls hallen för att mamma skulle dela ut lappar till några tränare och det slutade med att Viktor Larsson drog ner mig på planen och skulle köra straffar med mig. En liten kille som hette Gurra var också med och skulle skjuta, kan skulle även lära mig att skruva bollen (något jag VERKLIGEN behöver öva på). Så söt va han, han gav sig inte fören jag fattade jur jag skulle vrida med handleden trots att jag bad honom att visa sakta för att jag va trögfattad! Haha. Sen tog huvudvärken in på mig och jag blev sittandes i en halvtimme nere i hallen. KALLT!

Nu sitter jag och lyssnar på musik, sitter även inne på Facebook. Blir vän med alla som jag har massor av gemensamma vänner med, vissa av andra anledningar också! :D
Ska snart sova känner jag, har så sjukt ont i huvudet att jag tror jag dör snart. Vad ska man med huvud till då det varken fungerar eller är användbart och då det speciellt bara för ont? :o

Ha det bra godingar - tills vi hörs igen, Ciao! ♥
Kommentarer
Postat av: E L I N

hej, kmr du imorrn lr inte ? har skickat ett sms men vetinte om du har sett det. måste veta det för mamma och jag ska åka och handla till imorrn. vill gärna ha svar ! ;D

2010-03-26 @ 15:29:37

Kommentera här:

Namn:
Here to stay?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback