Bellaaa -

Mys stund.

Innan läggdags måste man ju varva ner med lite mys i soffan, Pluppa ligger i mitt knä och stor trivs. Hon har kurrat ihop sig, precis som om hon tror att hon får sova i mitt knä inatt.
Jag är ju så himla dålig på att lägga in bilder. Så därför länger jag iväg en kvällens outfit bild + en bild på söta Agnes och mig. 
Imorgon är det måndag -> skola -> upp tidigt.


 


Här har ni mig i mina extremt poffiga men super sköna pyjamasbyxor som jag fått av Emilia. :) Och sen självklart en bild på mig och mitt lilla hjärta! Sov gott alla läsare. :) ♥
Kommentarer
Postat av: Powerofme - A new side of me ♥

snygg header var :)



kul att du gilla dom :)

PUSS&KRAM <333333

2010-03-22 @ 12:04:32
URL: http://powerofme.blogg.se/
Postat av: Anonym

aaw, sötisar båda två ! :D <3

2010-03-22 @ 16:50:27

Kommentera här:

Namn:
Here to stay?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback