Bellaaa -

22 Mars 2010.

Halloj!
Och så var ännu en skoldag förbi, häärligt att vara hemma! =) 
För tillfället sitter jag och lyssnar på min favorit låt - ovanligt menar jag! :) Idag ska jag och Julle GÅ till maxi för att hon ska byta ett par skor som gått sönder. Skulle behöva byta mina skor med .. men utan kvitto vet jag inte om det går.. Ska ta med dom i alla fall och se vad dom säger om det! :D

En dag närmare påsklovet nu då .. GE MIG PÅSKLOVET RIGHT NOW?
Inte bara för att det är skönt med lov, man kan göra så mycket eftersom det finns tid till det! :) 

Men nu mina vänner måste jag kila, för snart smsar Julle om att hon är klar att gå och då står jag här och är inte ens klar med hälften av vad jag skulle göra.



 Alice i underlandet - ett måste att se igen (men en speciell person kanske?) (a)



To do list för idag:
Höja volymen [x] 
Kolla efter nya träning skor [x]
Be om byte av skor [x]
Städa i rummet [ ]
Umgås med Agnes [x]
Plugga so [x]
Kolla O.C s.3 [x]
BLOGGA!! [/]

Thanks for loving me, cause you're doing it perfectly!♥

Kommentarer
Postat av: Rebecca (:

vill du ha kläder ? (A)

2010-03-22 @ 17:54:50
URL: http://rebecckaah.blogg.se/
Postat av: Powerofme - A new side of me ♥

sv: Absolut det tycker jag med :D



vill du med ut och gå någon dag? :)



puss&kram <3333

2010-03-22 @ 19:19:26
URL: http://powerofme.blogg.se/
Postat av: julle

as kul i dag!! :D<33 mini converse ;)hahaha

2010-03-22 @ 21:24:07

Kommentera här:

Namn:
Here to stay?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback