Bellaaa -

15 Mars 2010.

Hejsan!
Idag är jag på topp. Vi hade spexfoto på morgonen - vi skulle föreställa frankrike. Vet inte hur fotot blev men vi var så otroligt bra! Alla klädde ut sig snyggt. Tråkigt bara att nästan alla tjejer fick vara i bakgrunden.
Måste säga att vi var sniggast i alla fall!
Har fått tillbaka mitt engelska prov också, G fick jag på de - men jag måste säga att jag är mycket nöjd med de resultatet.
Heltiderna har jag, Josefine, Jullebulle och Marina spenderat med att öva in låten vi ska spela upp inför klassen - Apologize med One republic ska vi spela. Den är väldigt lätt att spela men det är svårt att få allting i samma takt. Så min röst har verkligen blivit hörd idag kan jag säga. ;)
Handlade också med mammi, en massa mat. :)

Nu blir det lite musik och gos med Agnespagnes! :)
Ha det bra så hörs vi - Hej så länge!♥

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Here to stay?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback