Bellaaa -

Tack och Godnatt!

Nu ska jag drömma om de underbara karaktärerna i filmen och riktigt njuta av varje minut jag delat med dom inatt. Bästa filmen jag sett på väldigt väldigt länge!! Love it!
Love                                        lives                                            forever.
Kort samman fattning: Filmen var ruskigt jävla toppen bra, jag älska den och ska absolut se den mer än en gång på bio. Jag verkligen älskar Jacobs sätt att visa att han verkligen älskar Bella, och man blir så sårad av att hon nobbar honom varje gång - samtidigt är man så glad att hon valt Edward för han är så osjälvisk och man kan se att han älskar henne innerst innifrån och ända ut. Runt de två är det som en egen atmosfär och man vill bara ha mer av det.
Skulle göra sammanfattningen kort men som ni ser går det inte.. En solklar tia! ♥
Kommentarer
Postat av: Powerofme - A New Side Of Me

åhh vll också se. det låter som jag kommer älska den!

Får se när det blir min tur och titta på den :)



<3333

2010-07-01 @ 10:31:06
URL: http://powerofme.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Here to stay?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback