Bellaaa -

Stekt eller ska jag säga grillad?

Efter en lång dag i solen så ligger vi halvdöda hemma. Känner att jag är bränd på ryggen, kanske inte värsta värsta men har helt enkelt fått för mycket sol så lite svider det ju! Blir att smörja in och sen kan man sola igen dagen efter.
Just nu sitter jag och funderar på mitt liv i framtiden. Känner att jag hemskt gärna skulle vilja jobba på en tidning, en ungdomstidning eller mode tidning. Ser så fräsht ut med snygga prydliga kläder och ett topp kul jobb!
xoxo/
G.
Kommentarer
Postat av: Powerofme - A new side of me ♥

du är inte ensam och tänka på framtiden. tycker det är skit jobbigt, och bestämma vad man vill bli. har två yrken nu jag funderar på.



tidinig låter ju inte helt dumt, tror någ du skulle passa på en tidinig. :)<3



Puss&kram <3333



Ska du göra nått imorgon kväll?

2010-06-17 @ 22:13:44
URL: http://powerofme.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Here to stay?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback