Bellaaa -

Mina tio favorit tjejer.

Whitney Port.                                           Vanessa Hudgens.
Jessica Alba.                                                  Lauren Conrad.
Kristen Stewart.                                              Shenae Grimes.
Blake Lively.                                                 Cameron Diaz.
Jessica Biel.                                                  Rachel Bilson.

Ett inlägg lite sådär i brist på annat. Nu vet ni i alla fall många av de tjejer jag beundrar i kändisvärlden. Har ni någon favorit som inte står med på min lista så kan ni gärna få säga vem det är i en liten kommentar, alltid trevligt! :)

Puss på er - hejhej!♥
/G.
Kommentarer
Postat av: Powerofme - A New Side Of Me

tack gullunge, men det är du som är SÖT <3

2010-06-29 @ 19:40:43
URL: http://powerofme.blogg.se/
Postat av: alexandra - VADFANSKAJAGHETA.SE

Hej :) Jag är med i en fototävling med sommarbilder som jag sjukt gärna skulle vilja vinna där första pris är en systemkamera.

Så därför vore det helt sjukt snällt om du kunde slösa 5 sekunder på att lägga en liten röst på min bild.

Du hittar den här : http://www.husmanhagbergtavling.se/index.php?page=gallery&obj=2145



Tack så jättemycket på förhand och förlåt för reklamen åså, men man kan rösta en gång per dag och vill så gärna vinna

kram Alexandra

2010-06-30 @ 05:43:21
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera här:

Namn:
Here to stay?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback