Bellaaa -

24 Juni 2010.

Goooodmorgon bloggare!
Ja självklart vaknade jag för ett tag sen, men det är nu jag får orken att skriva ett inlägg. :)
Hela morgonen (från klockan 9) har jag kollat på klipp ifrån presskonferensen i stockholm med Taylor Lautner och Kristen Stewart. Och jag kan säga att mitt dröm jobb vore att få intervjua så stora stjärnor! love it!
För att komma till klippet Klicka här!
Jag har också varit ute med vovven som nu ligger och sover på mina prydnadskuddar som egentligen ska ligga i min säng men eftersom jag inte orkat bädda den än så ligger de på golvet.
Nu blir det att kika lite Jersey Shore - I like it alot! ♥
Jag älskar dig min lilla skit!♥
Kommentarer
Postat av: Powerofme - A new side of me ♥

sötnosar :)

ses snart tycker jag :D <3



hoppas ni haft en bra dag

puss&kram

/E

2010-06-24 @ 20:16:56
URL: http://powerofme.blogg.se/
Postat av: Powerofme - A new side of me ♥

kanske kan ses i början av nästa vecka om du har tid, tisdag kanske om du kan? :)



Puss&kram<33

2010-06-24 @ 22:44:41
URL: http://powerofme.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Here to stay?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback