Bellaaa -

En stund senare..

Klickade runt lite på olika bloggar och till slut klickade jag mig in på http://gossips.se och läste lite noggrannare om det där med Kenzas delfin inlägg. Måste säga att det är patetiskt hur folk kan sitta och anklaga henne som en djurplågare bara för att hon kollat på en show på Kolmården med Delfiner.
Helt sjukt vad folk gör för att få status nu för tiden.
Tycker det Kenza sa angående showen var helt rätt. Och jag tycker att hon ska få njuta av det hon såg på kolmården hur mycket hon vill, eftersom djuren inte plågas. Och jag tror knappast dom ens tycker det är jobbigt att vara där. Dom är uppfödda där så vad är problemet?

Brukar vanligtvis inte störa mig på saker jag läser på skvaller-bloggar men nu får det fan vara nog!
Men nu kära vänner och fiender ska jag återgå till att kolla på super snygga Tom Welling i Smallville,
tack för mig! ;)
Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Here to stay?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback