Bellaaa -

Smink time

Nu sitter vi här och sminkar oss.. - eller ja Essa sminkar sig och jag tittar för tillfället på. Vet inte riktigt om jag orkar sminka mig. Jag känner mig lite lat, men det är nog för att jag är så förkyld som jag blir seg och inte orkar fixa till mig. Sorry Essa men du får leva med en osminkas tös idag med! ;)
Senare blir det vell att titta på filmen ' flickan som lekte med elden' - och så ska vi äta tacos med kyckling också. Mummmma! :thumbup:
Har ni tur lägger jag troligen in lite bilder från kvällen senare. Har jag föresten nämt att jag ska sova i Patriks säng inatt? Kommer lukta mig om sängen då han kommer hem i morgon. hihi :blush:
Nu ska jag sociala mig med Essa under tiden då hon sminkar sig - och hon säger att hon gör det för mig skull. Gulle hon - men du vet att du alltid är vacker i mina ögon honey! ♥
Nu kilar jag en sväng, hörs senare.
Kiss and Hug.


P.S  G l ö m  e j   a t t  s p a n a  i n  E s s a s  b l o g g ; http://essavond.blogg.se  D.S

Kommentarer
Postat av: Essa

då vet du en som inte ska sova inatt ;D hämnden är ljuv sägs det - inte ska det vara ljuvligt för dig! ;D <3

2010-01-22 @ 19:47:01
URL: http://essavond.blogg.se/
Postat av: Essa

Haha, du är snygg osminkad som sminkad så det spelar ju ingen roll iallfall :D Du är så jävla söt - jag älskar dig okej? <3

Hoppas du sov skönt inatt :) och förhoppningsvis inatt med? =D <3

2010-01-23 @ 13:52:01
URL: http://essavond.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Here to stay?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback