Bellaaa -

Hejsan!

Vaknade i morse och var piggare än vanligt .. det beror nog på att jag somnade tidiigt igår och hade hunnit varva ner innan jag skulle sova. Sen var det ju skola - och jag måste säga att skolan gick riktigt fort. Nu sitter jag hemma hos min bästa vän Essa http://essavond.blogg.se  och hon håller för tillfället på att fixa sig och vi ska vell snart hitta på något roligt tror jag! :thumbup: Kanske blir att gå ut och gå och njuta av den icke trevliga snön, men saker blir ju vad man gör dom till och det kommer nog vara kul. Inte för att jag är så mycket åt kyla men det finns ju varma kläder. ;)
Men nu ska jag gå och hoppa på Patrik i sängen, orka sova då det är ljust liksom!
Och för att ni ska fatta saker rätt tänkte jag lägga in bilder på folket jag tillbringar dagen med. :)


Candy & Essa
   
               Patrik                                                Fredrik (Essas pojkvän)  
 

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Here to stay?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback