Bellaaa -

Hej igen!

Nu litter jag i Essas säng och bloggar lite - det är kul. Har inget att göra och jag tycker att nu då patrik kommit hem ska alla fyra hitta på något tillsammans - frågan är bara vad? :P
Snoret rinner för fullt ur näsan på mig - hatar verkligen att vara förkyld. Men det måste man vara någon gång ibland också.
Blir kanske att spela lite Sims 3 eller x-box sen - får se vad det blir och vad Essa har lust för.
Slänger iväg bilder på de snyggaste tjejerna i stan gör jag också! ;)



                                



Uppdaterar senare - Hejs! :D

Kommentarer
Postat av: Essa

Akta dig snygging ;) Mindre tråkigt att karlarna vi tänkt spendera tid med är skit tråkiga och spelar hela tiden. Tråkjävlar - verkligen :s

Måste erkänna att jag är jävligt sugen på sims 3 när det var så länge sen man designade ;c sugit! <3

2010-01-23 @ 22:03:24
URL: http://essavond.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Here to stay?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback