Bellaaa -

Blir ett sent inlägg idag med.

Nu har vi i alla fall vaknat upp - är inte så pigga kanske men det duger. Sov hos Essa inatt igen. På golvet blev det - och jag kan ju säga att min rygg hatar mig för det. Ajabaja! :P
Jag har en sån himla lust att kolla på film och mysa. Myssssssa med mig någon? 'bliinkbliiink' Nejvars randoms funkar inte för mig - inte då det gäller att mysa i alla fall. Haha! :o
Vill även ta en massa nya bilder - behöver lite nytt i 'arkivet'. ;) - får helt enkelt se vad dagen för med sig för skojigt! :D

Imorgon är det skola igen - tillbaka till alla läxor .. :/  Måste även söka in till gymnaisum snart också. Jag vet bara en linje jag skulle kunna tänka mig att gå? Det blir nog bra det där med. Får helt enkelt hoppas att jag kommer in på linjen jag vill i alla fall!

Nu ska jag försöka få Essa att hitta på något med mig. Hihi :blush:
Uppdaterar senare - Hejs! :D
Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Here to stay?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback