Bellaaa -

Wake me up before you go-go.

Sara's och min låt. Och bara för att jag exakt skrivit 50 inlägg med det här tänker jag fira med bilder ifrån helgen - och det ska så klart vara jag på bilderna. Enjoy!


                 
                                          



Kort sammanfattning av kvällen; Tillbringades framför datorn där jag startade en film ' Another Cinderella Story - med Selena Gomez ' och jag måste säga att den var riktigt bra. Och sen har kvällen bara flytit på med lite musik och så. Självklart bjöd Becca på lite glad underhållning via cam. Synd att jag inte printade henne - för dom bilderna hade varit sjukt kul att visa henne en dag. Men nu drar sig ögonlocket sakta neråt och jag funderar på att krypa ner i sängen och sova snart. Måste bara ta en snabb svängförbi köket för att ta något att dricka sen en snabb runda med tandborsten sen blir det natti natti för min del.

Ha det bra så hörs vi - Hejs! :)
Kommentarer
Postat av: Rebecckah (:

Tur att du inte gjorde det. Jag såg ju inte riktigt klok ut :P Fast jag var jävligt lik rn fluga . Men krokodilen var jag också bra på :P HAHA . Din och min humor slår allt ! <3



Föresten jag sitter på bussen in till stan nu (:

Jag kommer så småning om :D

2010-02-23 @ 09:17:12
URL: http://rebecckaah.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Here to stay?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback