Bellaaa -

Torsdag.

Seg dag har det varit, stannade hemma från skolan idag. Har inte sovit något i natt - mamma lät mig stanna hemma och ta igen min sömn. Saker börjar gå baklänges igen. Och jag vet inte hur jag ska stoppa det. Jag behöver få en kick in i rätt riktining. Det och sen stöd är allt jag behöver för att klara av det här.
Det jag minst behöver just nu är personer som sårat mig så himla många gånger och sedan försöker komma tillbaka till mig. Sårar dom en gång sårar dom oftast igen - så det gäller att jag håller dom på avstånd. Så att det inte tar samma slut igen..

NU ska jag mysa ner mig i soffan framför one tree hill. Sa även kika runt på olika klädsidor och allt sånt. Love never goes out of fashion.
 
Ha det bra så hörst vi. :)
Kommentarer
Postat av: E L I N

finns om du vill prata <3



sv; hah gjorde det ? .o

2010-02-04 @ 16:58:32
URL: http://ejliien.blogg.
Postat av: Jennifer

åh bella, du skulle vart i skolan idag. Du hade nog gillat konserten tror jag :)

2010-02-04 @ 17:22:47
Postat av: mimmi

finns alltid för dig bellis!

ily <3

2010-02-07 @ 20:29:51
URL: http://mimmihakansson.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Here to stay?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback