Bellaaa -

The vampire diaries.

Jag har de problemet att om jag ser en serie som är så sjukt bra måste jag se mer och mer av den, problem och problem - ja det är ett problem. Jag kan sitta hur länge som helst och kolla på den om och om igen - det går knappt inte stoppa mig. Så var det med One tree hill och sedan då jag fick se Twilight filmen så såg jag den om och om igen - kan alla repliker. Jag minns även att Elin och jag satt och sa alla ''girl-fights'' repliker i från oth till varandra, och jag kan dom än idag - varje liten replik. Och så har det blivit med The vampire diaries nu - jag har klipp ifrån serien på datorn jag har fått en helt ny synvinkel på skådespelarna och nya idoler. Jag kan även många av replikerna och handlingen kan jag in i minsta detalj. Men det är väl bra att ha något bra att tycka om. Kanske inte ska gå till överdrift men så länge jag mår bra av det så räcker det för mig!

 




För tillfället kollar jag på CSI Miami och så lyssnar jag på My chemical romance - Welcome to the black parade - som var år sedan jag lyssnade på. Senast var nog då jag åkte buss till skolan under den perioden då jag bodde hos pappa. Hihi! :)  ( Det är föresten också något jag kan utantill - låten alltså! )

Ha det bra så hörs vi - Puss och godnatt! :)
Kommentarer
Postat av: Powerofme - A new side of me ♥

vad gulligt, det får vi verkligen hoppas :) håller tummarna för er :)



massa kramar <333

2010-02-18 @ 22:12:59
URL: http://powerofme.blogg.se/
Postat av: E L I N

hahaahah så jävla kul, replikerna till catfighten xd <33

2010-02-19 @ 17:49:57
URL: http://ejliien.blogg.

Kommentera här:

Namn:
Here to stay?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback