Bellaaa -

STOPP! DET RÄCKER NU!

Varför kommer det bara mer och mer snö? Det räcker nu - vi måste väl i alla fall få se husen? En stor DISS till det säger jag bara. 



Justin Bieber på tv:n (MTV) - Mimmi gav mig en inblick på hans musik igår - den är bättre än vad jag tyckt innan. Annars ligger jag fortfarande i sängen, har inte orkat gå upp än, hehe! =) I väntan på att Sara loggar in på msn så orkar jag inte göra så mycket mer än ligga och säcka. Det är ju dessutom lov nu så då ska man ju ta det lugnt eller hur?! :)
Idag blir det nog inte så mycket mer än att stanna inne - jag går aldrig ut i det här vädret. NEVER EVER.  - Morbror kommer förbi en sväng sen också, lovade att klippa honom. Och så ska vi försöka prata lite med Jessica i Boston. :)

Uppdaterar senare - Ha det goodiegood så hörs vi! :)
Kommentarer
Postat av: Anonym

Hatar detta väder just nu!!! Vill ha VÅÅÅÅÅÅÅR!!!Fin blogg ;)

2010-02-23 @ 18:10:05
URL: http://vickysangel.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Here to stay?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback