Bellaaa -

Hello tisdag.

Vaknade vid elva - har vaknat lite till och från innan då men jag gick upp elva i alla fall! :)
Planer för dagen:
Vårdcentralen nästa.
Sen blir det att städa i rummet ( det ser hemskt ut)
Efter det kommer Becciz hit och då lär nog dagen flyta på med lite allt möjligt.



Försöker fixa min blogg designe också. Jag har mina planer över hur jag vill ha den - så ska sätta mig ner senare och verkligen ta itu med den. Wish me good luck? =)

Men nu bär det av till vårdcentralen, ha det bra - tills vi hörs igen.
Kommentarer
Postat av: Rebecckah (:

Kan vi fixa min också kanske då ? (A)

Jag skulle vilja ha en ny header, men vi kanske kan ta ny bilder och så ? :$ <3

2010-02-23 @ 14:43:16
URL: http://rebecckaah.blogg.se/
Postat av: Powerofme - A new side of me ♥

snygg ny desing gumman :)

hoppas vi ses snart :)



får ta och fixa dina naglar med, kanske någon dag i helgen?

vill du följa med på bio på lördag kväll?

Puss&Kram <3

2010-02-23 @ 17:49:03
URL: http://powerofme.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Here to stay?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback