Bellaaa -

Det är dags för fredags mys.

ÄNTLIGEN fredag! - inte för att veckan varit så stressig? Men fredagar är alltid bäst - för man vet att det kommer bli två slappdagar efter fredagskvällen.
Har nyligen varit och handlat med mammi - SMOOOOOOOTHIE my love! Senare kommer bror och Emilia hit. Hoppas dom stannar hela kvällen och kollar film och bara softar, vilket dom brukar göra då! ;)



Just nu är musiken i full gång och jag funderar på om jag ska be mammi att vi fixar något att äta snart. Sms:ar också med Fredrick från sthlm .. har saknat att prata med han. :/ - nu gör jag det ju i alla fall!

Förlåt att jag är sämst på att uppdatera och att jag är ännu sämre på att lägga in bilder. Det ska bli en ändring. ( Hoppas jag )

ha det bra så hörs vi - See you later aligator! ;)
Kommentarer
Postat av: E L I N

du och din jävla smoothie (; xd

2010-02-26 @ 16:56:18
URL: http://ejliien.blogg.
Postat av: Anonym

sv; ae fyfan !!

haha, you just love smoothie (;

2010-02-26 @ 17:50:21

Kommentera här:

Namn:
Here to stay?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback