Bellaaa -

2 Augusti 2010.

Hej... igen! ;)
Det var ett tag sen. Haha!
Jag har inte haft tid till datorn. Jag har jobbat. Och de två dagarna som jag inte har jobbat har jag slappat. Orkade inte sitta vid datorn utan ville bara umgås med folk.. dessutom har jag mest sovit. Haha! ;)
Imorgon blir det att åka på kryssning med Mamiii! Det kommer nog bli kul tror jag.
Jag har än inte fått mitt mobilskydd och jag får damp på de snart! Flera veckor sedan jag beställde första gången och sen fick jag ju beställa om för en veckan och det skulle max ta 5 arbetsdagar. Vad fan är det här????
Kommentarer
Postat av: Nicole

sv: ja verkligen :)



allt bra idag?

/Shoppaholly

2010-08-02 @ 13:30:58
URL: http://nicolesjostrom.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Here to stay?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback