Bellaaa -

7 April 2010. + Dålig uppdatering..

Hejsan, ja som sagt jag har kört hårt på dålig uppdatering här. Men jag ska vara ärlig och säga att tide¨nar inte räckt till att blogga.. har gjort så himla mycket annat. Som att umgås med en kompis - vi har spelat Wii. Dessutom har jag och min vän lanat kamrat och jag har helt enkelt inte orkat skriva om allting. Hehe!

Men nu sitter vi i en tystnad och jag tänkte skriva några rader, jag och min vän Essa har tillbringat början av lovet med lite Wii Mario Cart (tror jag det heter) och så har vi som sagt lanat kamrat, men vi har också varit ''nyttiga'' och varit ute och gått runt strömmen och tagit en massor av kort. Mest fotade hon mig då men i alla fall! :) Tänkte bjuda på en av bilderna också, det är ju inte så mycket att ge men för tillfället är de allt jag har!
Ha det bra så hörs vi - Hejs! ♥


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Here to stay?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback