Bellaaa -

24 April 2010.

Goooodmorgon!
Vaknade vid åtta av att Hugo hade fått världens ryck och skällde hela tiden (antar att mamma busa med honom.) Det gick inte att somna om så det var bara att kliva upp.
Nu sitter jag och försöker göra planer för hur jag ska lägga upp dagen, ska ju troligen till Jennifer idag för en liten tjejkväll! :) Mamma och jag måste åka och handla och så till de och vi har ingen 'barnvakt' till Hugo. Not good! Måste även leta efter en massa böcker på Akademibokhandeln. Yay!! (y)
Anyway, nu blir det att bli lite pigg och sen ska jag duscha och göra mig fräääääsch.
Ha det bra så hörs vi senare - Hejs! :)
Kommentarer
Postat av: Powerofme - A new side of me ♥

det är bara och ringa om ni behöver barnvakt någon gång :D

2010-04-24 @ 11:47:07
URL: http://powerofme.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Here to stay?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback