Bellaaa -

14 April 2010.

Hejsan alla bloggisar!
Först måste jag bara små skratta åt min superdåliga uppdatering på senare tid - den har verkligen varit kass med stort K. HAHAHA! 
Back to earth, just nu sitter jag och lyssnar på musik en sväng. Det blir att kika runt efter massor av musik att läga in på ipoden dåva. Förslag på musik kanske?
Har nästan precis tittat klart på  Never Back Down med Sean Faris och Cam Gigandet - heta grejer det där måste jag säga.
Måste även säga att min läkare hade TOTALT fel härom dagen. Hon påstod att jag var allergis mot min lilla AgnesPagnes. Helt helt fel av henne. Det är all pollen som gör mig sjuk. Tur de för min mamma och jag har planerat ett helt zoo här hemma. Hehe, jag är så otroligt glad just nu.. även fast att jag är sjuk och inte kunnat gå till skolan på veckor. Men jag mår mycket bättre, och jag saknar skolan på något vis. Kanske är för att jag inte har något att göra här hemma. Haha!
Lovade Elin att jag skulle ha kommit till skolan idag .. förlåt darling men febern tog in på mig igen!
Men jag hoppas på att få komma imorgon.. Fan alltså, jag blir så less på att missa allt som händer ..
Nu ska jag fortsätta med de jag håller på med.
Ha det bra så hörs vi! :)
Kommentarer
Postat av: ejlien you know who

<33

2010-04-14 @ 17:57:08
Postat av: Powerofme - A new side of me ♥

det är lungt, TACK gumman söt du är :)



får ta en sån där trevlig kväll snart igen :)



Puss&Kram <3333

2010-04-14 @ 21:23:13
URL: http://powerofme.blogg.se/
Postat av: Powerofme - A new side of me ♥

tack så jätte mycket :)



det låter roligt, kan nästa helg om du har tid :)

Puss&kram <33

2010-04-16 @ 16:04:22
URL: http://powerofme.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Here to stay?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback